Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van Creabri?

Bij Creabri hebben wij alle producten op onze website op voorraad. Standaard verzenden wij uw bestelling om 16:30. Dit betekent dat wanneer u voor 16:30 bestelt, u uw spullen de volgende dag al kunt verwachten.

U ontvangtop het moment dat wij het verzendlabel genereren al direct een track & trace zodat u uw pakket kunt volgen. 

Hoe kan ik online afrekenen?

Online kunt u afrekenen stemmen wij af op uw locatie.

In Nederland kunt u via Ideal & PayPal afrekenen. 

In België kunt u via PayPal & Bancotant.

Kiest u ervoor de bestelling in de winkel af te halen, kunt u er ook voor kiezen de bestelling in de winkel af te rekenen.

 

Hoe werkt het Creabri spaarprogramma?

Bij Creabri spaar je bij iedere bestelling 5% van het aankoopbedrag op jouw account. Deze zijn zowel via de webshop als in onze winkel bij het afrekenen van de bestelling in te leveren. 

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Bij Creabri hanteren wij de volgende verzendtarieven:

Nederland Tarief België Tarief   EU Tarief
€0,00-€49,99 €3,95 €0,00-€69,99 €7,95 €0,00-€89,99 €9,00
>€50,00 Gratis >€70,00 Gratis >€90,00 Gratis

 

Wat is het retourbeleid van Creabri?

Bij Creabri hebben wij ontvangen wij zelden producten retour. Mocht u toch uw producten willen retouren lossen wij dat in deze gevallen graag persoonlijk op in onze winkel of via mail (info@creabri.nl).

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Wanneer u uw wachtwoord niet meer weet kunt u deze resetten via de pagina mijn account.

Hier kunt u uw e-mailadres invullen. U ontvangt vervolgens een link met uw inloggegevens op uw e-mailadres.

Ik kan met mijn wachtwoord niet meer inloggen?

Heeft u al eerder op onze vernieuwde site? Vanwege uw privacy hebben wij enkel beperkt uw account om kunnen zetten. Uw adres, e-mailadres en punten zijn bewaard gebleven maar uw wachtwoord is vervangen door een tijdelijk wachtwoord. 

Uw wachtwoord is op te vragen en te wijzigen op deze pagina.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen in de winkel?

Dit kan. Je kunt bij verzendmethode kiezen voor “afhalen op locatie”. Wanneer je voor deze verzendmethode kiest kun je in plaats van onze standaard betaalmethoden er ook voor kiezen af te rekenen in de winkel.

Ik heb er voor gekozen mijn bestelling af te halen en te betalen in de winkel, hoe lang blijven de producten voor mij gereserveerd?

Wanneer je er voor kiest de producten in de winkel af te halen en te betalen in de winkel blijven de producten 1 week gereserveerd (maandag bestelt, betekent dat de producten tot de maandag een week later voor u gereserveerd blijven). Daarna vervalt de bestelling en worden de producten opnieuw opgenomen in onze voorraad. 

Wanneer de bestelling betaald wordt via een van de online betaalmogelijkheden, zijn de producten feitelijk van u. Mocht de bestelling langer dan een week blijven liggen nemen wij contact met u op.